torstai 9. huhtikuuta 2009

Kysely

Harakan haaste: parisuhdekysely
Tässä vastauksiani:

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun:
- Noin puoli vuotta.
Kuka pyysi ketä ulos:
- Kyllä se Mies oli, varmaan elokuviin tai tanssimaan .
Kuinka vanhoja olette:
- Minä 59 ja mies 59.
Kumman sisaruksia näette enemmän:
- Varmaan miehen, hänen siskoaan, häntäkin nykyään harvoin.
Onko teillä yhteisiä lapsia:
- Kaksi tyttöä.
Entä lemmikkejä:
- Vielä vain haaveissa (se koira ja kenties se kissa).
Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana:
- Vaikka ollaan kaksin, yhteisen ajan löytäminen parisuhteen lellittelyyn.
Kävittekö samaa koulua:
- Emme.
Oletteko kotoisin samasta kylästä:
- Samasta kunnasta, eri kylistä.
Kumpi on älykkäämpi:-
- Molemmat omanlaisesti, arvelisin.
Kumpi on herkempi:
- Kyllä se minä olen.
Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona:
- Tosi harvoin syödään ulkona, mutta nyt viimeksi joitakin viikkoja sitten Mies vei yllätyslounaalle. Ihan tavallinen ruokaravintola.
Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
- Se on - Kanarian saaret.
Kummalla on hullummat eksät:
- Kai ne minulla on, jos vielä jotakin oikein muistan.
Kummalla on pahempi temperamentti?
- Pahempi? Hmm… Minulla varmaan enemmän tuota temperamenttia.
Kumpi laittaa ruuan:
- Minä, yksiselitteisesti.
Kumpi on sosiaalisempi:
- Minä olen (molemmat olemme sosiaalisia).
Kumpi on siisteysintoilija:
- Mies on tarkempi.
Kumpi on itsepäisempi:
- Minä kai.
Kumpi vie suuremman osan sängystä:-
- Tässä olemme tasavertaisia: puolet ja puolet.
Missä ensimmäiset treffinne olivat:
- Hyvänen aika, en muista. Tämäpä on itsellekin yllätys!
Kummalla on suurempi perhe:
- Minulla
Saatko usein kukkia:
- En, vain silloin tällöin, aina merkkipäivinä.
Kumpi on mustasukkaisempi:
- Olisinkohan minä? Olen.
Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava:
- Varmaan noin vuosi.
Kumpi syö enemmän:
- Taasen on vastattava: minä. Mies syö tosi vähän (on nirso) mieheksi.
Kumpi pesee pyykit:
- Ennen vain minä; nykyisin Hänkin.
Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa:-
- Minä! Enkä minäkään ole hyvä.
Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä:
- Mies ajaa.

2 kommenttia:

  1. Kivat vastaukset teidän parisuhteestanne!
    Siellä oli jotain samaa, kuin meilläkin.
    Hyvää Pääsiäistä sulle!

    VastaaPoista
  2. Harakka,
    samaa löysin minäkin! :)
    Riemullista pääsiäistä sinnekin! :)

    VastaaPoista